19:47:55 - سه‌شنبه 25 جولای 2017
مدیر اجرائی شرکت مهرخودرو سبلان درکشت وصنعت مغان ازپرداخت بیمه تکمیلی کلیه نیروها خبرداد
در تلاش هستیم با بهترین شرایط از کلیه نیروهای زحمتکش پیمانی حمایت ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش ارس رسا ؛ کیوان امن اللهی ازنزدیک مشکلات نیروهای زحمتکش مجتمع دامپروری مغان را بررسی کرد و گفت : این هفته کلیه مطالبات ماه قبل بخصوص بیمه تکمیلی کلیه نیروهای پیمانی واریز خواهد شد وی همچنین از پرداخت بموقع حقوق این ماه نیز خبرداد.
امن اللهی با بیان اینکه شرکت مهرخودرو و مدیریت کشت وصنعت مغان از کلیه نیروهای پیمانی انتظار همکاری دارند افزود: ما در تلاش هستیم با بهترین شرایط از کلیه نیروهای زحمتکش پیمانی حمایت ویژه ای داشته باشیم که با جلساتی که با مدیر عامل محترم و عضویت مدیره ومعاون مالی ، اداری وبزرگانی شرکت مغان داشتیم به نتایج خوبی دست یافته ایم دراین راستا انتظارمیرود نیروهای پیمانی در کلیه واحدها هم با صبرو بردباری مارا دراین امر حمایت بکنند.
وی همچنین به خاطر دیرکرد پرداخت حقوق نیروهای پیمانی از کلیه نیروها عذرخواهی کرد و گفت : پرداخت به موقع حقوق نیروها از وظایف یک پیمانکار می باشد لذا در بعضی موارد با مشکلاتی مواجه میشویم که ازاین مورد از کلیه نیروهای پیمانی عذرخواهی کرده وقول مساعد را میدهم که بیشتر از قبل در جهت رفاه حال نیروها بنده و عواملین شرکت مهرخودرو تلاش نمائیم.
صمدی فرماندارپارس آباد نیز به دنبال گزارش بیمه تکمیلی نیروهای پیمانی کشت وصنعت مغان قول مساعد دادند از طریق سازمان تامین اجتماعی موضوع را پیگیری و حل وفصل نمایند.
نجفی پور مدیرعامل شرکت مهرخودرو سبلان ضمن قدردانی از زحمات مدیریت کشت و صنعت مغان و کلیه نیروهای شرکت در زمینه حل مشکلات ورفاه کلیه نیروها قول مساعد دادند.
مدیرعامل محترم و عضو هئیت مدیره و معاون مالی ،اداری و بازرگانی شرکت مغان از زحمات پیمانکار مربوطه امن اللهی در شرکت قدردانی کرده و از کلیه نیروهای شرکت خواستند در امر ارائه خدمات بیشتر ازسوی شرکت مغان و شرکت مهر خودرو سبلان ما را یاری نمایند.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1056
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948441
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي