11:51:28 - پنج‌شنبه 29 ژوئن 2017
مراسم سالروز ترور شهید بهشتی و یارانش در پارس‌آباد برگزار شد
با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم مراسم گرامی‌داشت سال‌روز شهادت آیت‌الله بهشتی و شهدای ۷ تیر در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

به گزارش ارس رسا به نقل از فارس از اردبیل، امروز در راستای گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ و هفته قوه قضاییه مراسمی در مسجد جامع پارس‌آباد به همت ناحیه مقاومت سپاه و دادگستری پارس‌آباد برگزار شد.

در این مراسم حجت السلام و المسلمین باقری با تشریح حقوق بشر آمریکایی افزود: در عصر حاضر دشمن‌شناسی یک لازمه اصلی برای حرکت در مسیر انقلاب و رهبری است و آیت الله بهشتی دشمن‌شناسی بصیر و ماندگار در تاریخ است.

رییس تبلیغات اسلامی پارس‌آباد ضمن اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: آمریکا ذاتا با مردم و نظام اسلامی ما مخالف است و این خباثت آن‌ها را نشان می‌دهد.

باقری با اشاره شخصیت بی‌نظیر و نقش خطیر شهید بهشتی در تشکیل دستگاه قضایی بعد از انقلاب افزود: امروز قوه قضاییه موفقیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف مرهون این یار وفادار امام (ره) است.

وی افزود: همواره آمریکا در طول تاریخ به عنوان دولتی غیر قابل اعتماد و حامی تروریست و ناقض حقوق بشر بوده است که مصداق آشکار کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسطین، سوریه و یمن می‌باشد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2248
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4952035
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي