19:57:54 - پنج‌شنبه 24 آگوست 2017
فرماندار پارس آباد:
مسولیت سنگین فرمانداری پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم
مسوولیت خطیر و سنگین این شهرستان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از ایرنا ؛ فرماندار پارس آباد مغان در واکنش به برخی مطالب رسانه ای در طرح وی بعنوان یکی از نامزدهای شهرداری اردبیل گفت: مسوولیت خطیر و سنگین این شهرستان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم.

اکبر صمدی افزود: از ابراز لطف و محبت تعدادی از اعضای محترم شورای شهر اردبیل که از همکاران اینجانب در مجموعه شهرداری اردبیل می باشند و بعضی از دوستان عزیز و بزرگان شهر زادگاهم اردبیل بوده و همیشه به بنده لطف داشته و دارند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

علی ایحال علیرغم آنکه همواره به مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری اردبیل عشق می ورزم و به خدمت به همشهریان عزیزم در اردبیل علاقه مندم ولی طرح ها و برنامه های بسیار مهمی در دو سال اخیر در این شهرستان پیگیری شده و بخش عمده ای از آنها در شرف بهره برداری است که برای اتمام آنها از یک طرف و لطف و قدرشناسی مردم بزرگوار و خونگرم منطقه مغان که همیشه ما را مدیون و مرهون محبت ها و الطاف خویش قرار داده اند از طرف دیگر ادامه خدمت در مسوولیت سنگین فرمانداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان را بر شهرداری اردبیل ترجیح می دهم.

?ضمن تشکر و قدردانی از کلیه مدیران و دست اندرکاران سایت ها و کانال های فضای مجازی، از آنان خواست از هرگونه گمانه زنی و درج نظرسنجی و مطلب در خصوص وی اجتناب کنند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1537
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948922
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي