14:37:01 - سه‌شنبه 31 اکتبر 2017
مشکلات کارآفرینان و سرمایه گذاران در جلسه کارگروه و اشتغال پارس آباد بررسی شد
پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا : جلسه کارگروه و اشتغال به منظور بررسی مشکلات و معضلات پیش روی سرمایه گذاران و کارآفرینان در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد با حضور فرماندار و مدیران و مسدولان ادارات و نهادها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه کارگروه و اشتغال به منظور بررسی مشکلات و معضلات پیش روی سرمایه گذاران و کارآفرینان در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد با حضور فرماندار و مدیران و مسدولان ادارات و نهادها برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه با بیان اینکه باید به بانیان اشتغال و سرمایه گذاری مدال افتخار بدهیم و دست آنان را در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بفشاریم،افزود: در این برهه از زمان که دولت با محدودیت منابع و اشتغال مواجه است و روز به روز به تعداد بیکاران افزوده میشود،ایجاد اشتغال از جانب یک سرمایه گذار و کاستن از بار دولت کاری بس ارزشمند و قابل تقدیر است.

دکتر صمدی با اذعان بر اینکه رونق اقتصادی و اشتغال مولد و پایدار در سایه جذب سرمایه گذار و حمایت از آنان است،افزود:باید از تمامی ظرفیت های قانونی در راستای اشتغال مولد بهره مند شد.

او با اشاره به اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی در ۲۴ بند توسط مقام معظم رهبری تهیه و ابلاغ شده است،تصریح کرد:ارزش و اهمیت اقتصاد مقاومتی تا آنجایی مشخص میشود که سالهاست نامگذاری سالانه با مزین به اقتصادی مقاومتی میشود و تنها پسوند و پیشوند آن تغییر میکند لذا این واقعیت التزام ما در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی حتی فراتر از قانون ملزم میکند چرا که در مواردی حکم حکومتی رهبری فراتر از قوانین کشور است.

رئیس دستگاه اجرایی شهرستان با بیان این سخن افزود:سرمایه گذار مانند آب روانی است که اگر مانعی پیش پای وی قرار گیرد به ناچار مسیر خود را تغییر داده و از مسیرهای سهل العبور میگذرد که این نیز به زیان شهرستان و استان است و چنین رویکردی منطقه را با رکود و بحران مواجه میسازد و به اضمحلال میکشاند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد موفقیت مدیران و مسئولان دولت را در تحقق و جذب سرمایه گذار و خروج شهرستان از وضعیت رکود و بیکاری مزمن دانست و افزود:مدیران زمانی میتوانند از عملکرد مثبت خود تمجید کنند که در پایان سال چندین طرح و پروژه توسط سرمایه گذاران به اجرا گداشته شود،نه اینکه اندک سرمایه گذاری هم که به منطقه رجوع می کند،مایوس کرده و از تصمیمشان منصرف نماییم .

فرماندار پارس اباد از تخصیص وجوه اداره شده نقدی به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای طرحهای تولیدی و اشتغال مولد سخن گفت و گفت:باید سرمایه گذاران را به سمت استفاده بهینه از این سرمایه در جهت تولید اشتغال و سرمایه گذاری حمایت کرد تا این وجوه که مختص کمک های فنی اعتباری است به بخش های دیگر عودت داده نشود و این بهترین فرصت برای سرمایه گذاری و اشتغال مولد در استان اردبیل به عنوان پایلوت پوشاک است تا سرمایه گذاران و کارآفرینان شهرستان در این حوزه سرمایه گذاری کرده از آن به نحو احسن برخوردار شوند.

در این جلسه که تعدادی از کارآفرینان و سرمایه گذاران شهرستان نیز حضور داشتند،به ارائه مسائل و مشکلات خود در خصوص حوزه سرمایه گذاری خصوصا حوزه پرورش ماهی و مجتمع خدماتی رفاهی پرداختند که دستورات لازم در راستای رفع موانع و مشکلات آنان در جلسه کارگروه اشتغال توسط فرماندار صادر گردید.

همچنین حق زاده رئیس مخابرات شهرستان پارس اباد نیز در پاسخ به دلایل ضعف آنتن دهی در برخی نقاط منطقه گفت: خوشبختانه هیچگونه مشکل تجهیزات و زیر ساخت در این زمینه نداریم و همانطور که مستحضرید سابقا نیز اپراتورها به راحتی در نقاط مختلف و کور از آنتن دهی مناسبی برخوردار بودند،لیکن به دلیل شکایت کشور همسایه از مزاحمت اپراتئرهای کشور ما از میزان آنتن دهی اپراتورها کاسته شد تا در کشور همسایه مزاحمت و تداخل اپراتور صورت نگیرد که این نیز متاسفانه سبب ضعف آنتن دهی در مناطق تحت پوشش شهرستان گردید.

 

گزارش: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 757
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950544
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي