16:04:03 - یکشنبه 25 فوریه 2018
معاون فرماندار پارس آباد از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید علی حیدر هاشمی تقدیر کرد
فرمانده سپاه ناحیه پارس اباد استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و مدارس و دانشگاهها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود:بنیاد شهید باید در راستای شناساندن شهدای والامقام شهرستان پارس آباد از این ظرفیت ها استفاده بهینه و حداکثری نماید تا مردم این خطه با آرمانهای این ۲۵۵ شهید شهرستان بیشتر اشنا شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مراسم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز یکشنبه با حضور معاون فرماندار،فرمانده سپاه رئیس بنیاد شهید و سایر مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حاجی پور در این جلسه از حضور پرشور عموم مردم و نهادها و ادارات و کارکنان سازمانها و نهادهای دولتی تقدیر و تشکر کرد و گفت:مراسم تشییع پیکر شهید علی حیدر هاشمی با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار شهرستان پارس آباد نشانه اهمیت مردم این خطه به ارزش های نظام و انقلاب و شهدای جبهه های حق علیه باطل است.

معاون فرماندار پارس آباد به رونمایی از کتاب افلاکیون توسط بنیاد شهید پارس آباد اشاره کرد و افزود:در آینده نزدیک از کتاب افلاکیون با موضوع شهدای شهرستان اثر آقای جعفر نوخواه رونمایی خواهد شد که نقطه عطفی در زندگی و خاطرات شهدای شهرستان پارس آباد خواهد بود.

وی با تاکید در خصوص بیمه تکمیلی خانواده های شهدا خصوصا پدران و مادران ناتوان شهدای شهرستان اشاره کرد و به همکاری و تشریک مساعی پزشکان و بیمه گزاران با خانواده شهدای شهرستان تاکید کرد.

حاجی پور از برنامه ریزی در خصوص آمادگی برای برگزاری هر چه باشکوهتر هفته شهدای دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد:برگزاری همایش باشکوه،دیدار با خانواده محترم شهیدان شهرستان،عطر افشانی مزار شهدا،پیاده روی خانوادگی با مشارکت تمامی ادارات و نهادها،مسابقه نقاشی دانش آموزان مدارس با موضوع شهدا همراه با اهدای جوایز ارزنده ، کاشت نهال به نیابت از هر شهید شهرستان و اجرای نمایش خیابانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از اهم برنامه های این هفته در طول روزهای آتی خواهد بود.

سرهنگ پاسدار نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز در این جلسه ضمن ابراز گلایه از عدم حضور خواص و عوام در مراسم استقبال شهید هاشمی در فرودگاه اردبیل؛ و حضور تعداد زیادی از اقوام و آشنایان دیگر شهدای شهرستانهای استان در مراسم استقبال از شهیدان دفاع مقدس  خبر داد.

سرهنگ نوری همچنین به تهیه و ساخت تندیس شهید ۱۳ ساله شهرستان گرمی اشاره کرد و تصریح کرد:شهید مرحمت بالازاده از گرمی و شهید برزگر از پارس آباد تنها شهدای  ۱۳ ساله استان اردبیل هستند که در این سن به شهادت رسیده اند شایسته است شهرداری پارس آباد نیز در ارج نهادن به جایگاه شهید شهیر شهرستان تندیسی در یکی از میادین یا خیابانهای شهر مزین به پیکر این شهید شامخ طراحی گردد.

جعفری شاعر لر رئیس داشگاه آزاد پارس آباد نیز در این مراسم از قرار گرفتن در آستانه گرامیداشت شهید گمنام دانشگاه آزاد خبر داد و گفت:در آستانه بزرگداشت یادمان شهید گمنام دانشگاه که طی روزهای آتی برگزار خواهد شد،از المان این شهید گمنام نیز رونمایی خواهد شد.

جعفری شاعرلر همچنین با استقبال از برگزاری یادمان شهدای شهرستان پارس آباد به میزبانی این دانشگاه گفت:دانشگاه آزاد پارس آباد آمادگی دارد تا مراسم یادمان شهدای شهرستان پارس آباد به میزبانی این دانشگاه برگزار شود.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5531
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4805146
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي