16:35:21 - جمعه 19 آگوست 2016
مقامات گمرک ایران و آذربایجان در خصوص مسائل مهم گمرکی به توافق رسیدند
هئیتی به نمایندگی از خدمات گمرکی استان آذربایجان شرقی،غربی و اردبیل متشکل از مسئولان سه گمرک به منظور دیدار کاری مهم با هئیت نمایندگی جمهوری خود مختار نخجوان به مذاکره پرداختند.

handshake

به گزارش ارس رسا ، هئیتی به نمایندگی از خدمات گمرک استان آذربایجان شرقی،غربی و اردبیل متشکل از مسئولان سه گمرک به منظور بررسی مسئله مهم کاری با مدیر کل  گمرک جمهوری خود مختار نخجوان دیدار کردند.
بر اساس گزارشات واصله از خبرگزاری ترند ،این جلسه به ریاست علی اصغر عباس زاده مدیر کل گمرک استان آذربایجان شرقی و نماینده هیئت ایرانی و مدیر کل گمرک جمهوری خودمختار نخجوان در نخجوان به منظور بررسی مسائل مهم گمرکی میان دو کشور برگزار شد.
سرهنگ آصف محمداف رئیس کل گمرک خودمختار نخجوان ،ضمن تبریک روابط پایدار میان دو کشور از همکاری های نزدیک و فشرده میان استانهای مرزی ایران با جمهوری خود مختار نخجوان ابراز خرسندی کرده و از توسعه مناسبات گمرکی روزافزون میان گذرگاههای مرزی دو کشور خبر داده است.
در این جلسه همچنین منصور آیرام سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان نیز حضور داشتند.
در این مذاکرات در خصوص تسهیل همکاری های تجاری و گمرکی دو جانبه بحث و بررسی به عمل آمد. همچنین دو طرف در زمینه مسائل مربوط به تجارت و همکاری های دو جانبه، تسریع در ترخیص کالاها و خدمات،افزایش ساعات کاری در گذرگاهها و مناطق مرزی،تبادل اطلاعات گمرکی میان دو طرف، اصل تطابق ،ایجاد هماهنگی در نظارت گمرکی مشترک و دیگر مسائل مربوط به موضوعات مرزی و گمرکی دو طرف بحث و بررسی به عمل آمد.
در این دیدار یک روزه میهمانان از محل کسب و کار تجاری جدید در نخجوان و چند مکان دیگر بازدید به عمل آوردند.در این بازدید میهمانان در جریان پیشرفتهای اجتماعی سیاسی در جمهوری خود مختار نخجوان و توسعه کالاهای تولیدی از جمله افزایش ظرفیت صادرات، اطلاعاتی در اختیارشان قرار گرفت.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 496
  • بازدید دیروز: 1735
  • کل بازدیدها: 4964586
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي