12:23:52 - سه‌شنبه 2 مه 2017
منصوریان زیر پای ستاره جوان پرسپولیس نشست ؛ استقلال مرا می خواهد در تمرینات حاضر نمی شوم!
مهاجم موفق فصل قبل امیدهای پرسپولیس گفته که علیرضا منصوریان برای تیم بزرگسالان استقلال او را می‌خواهد و در تمرینات امید پرسپولیس حاضر نمی‌شود.

 

به گزارش ارس رسا به نقل از جام نیـوز، تیم امید پرسپولیس بعد از تغییراتی که در کادر فنی داشته حالا یک هفته‌ای است در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی تمرینات خود را آغاز کرده است. حالا منوچهر عبدا…نژاد جانشین جمشید شاه‌محمدی در این تیم شده و قصد تغییرات بزرگی در ترکیب بازیکنان و نفراتش دارد. امید پرسپولیس فصل قبل و در سالی که تیم‌هایی مثل سایپا، استقلال، عقاب و نفت افت کرده بودند به رتبه چهارمی رسید که شاید بهترین رتبه این رده در ۱۰ سال اخیر باشد اما کیفیت بازیکنانی که در اختیار شاه محمدی قرار داشتند چندان جالب نبود.
از این جمع تنها سه چهار بازیکن مد نظر عبدا…نژاد هستند که تازه دو نفر از بهترین‌های این گروه سه چهار نفره هم ساز جدایی کوک کرده و در تمرینات امید پرسپولیس حضور پیدا نمی‌کنند.
مرتضی خراسانی یکی از بازیکنانی است که دوست ندارد در پرسپولیس بماند چرا که می‌گوید قرار بوده به تیم بزرگسالان بپیوندد و حالا که در حق او کم لطفی شده دیگر برای امید پرسپولیس بازی نخواهد کرد. احمد بهاروند دیگر مهاجم موفق فصل قبل امیدها هم گفته علیرضا منصوریان برای تیم بزرگسالان استقلال او را می‌خواهد و در تمرینات امید پرسپولیس حاضر نمی‌شود.
با این شرایط و در نظر گرفتن اینکه بیش از نیمی از بازیکنان فصل قبل امید پرسپولیس مد نظر عبدا…نژاد نیستند او تمرینات یک هفته اخیر را با بازیکنان سابق نفت و مقاومت که برخی‌شان شاگرد خودش در نفت بوده‌اند آغاز کرده است.
تیم‌های رده پایه می‌توانند در هر فصل نام ۲۷ بازیکن را به هیات فوتبال تهران ارائه دهند اما سرمربی امید پرسپولیس معتقد است پرسپولیس جای بهترین‌هاست و در هر رده‌ای باید بهترین‌ها به این تیم بپیوندند که البته برای این مهم کار دشواری پیش روی او و قنبرپور به عنوان مسوول آکادمی است. جالب اینکه عبدا… نژاد به نوعی با برانکو هم عقیده است و می‌گوید حاضر است با ۱۷ بازیکن وارد مسابقات شود به شرطی که این ۱۷ بازیکن باکیفیت باشند.
امسال شرایط رده سنی تیم‌های پایه تغییری نکرده‌ و طبیعی است باشگاه‌هایی مثل سایپا و پیکان که هر سال بهترین نفرات را جذب می‌کنند با قراردادهای بلند مدت اجازه جدایی به نفرات شاخص شان را ندهند. اتفاقی که متاسفانه در باشگاه پرسپولیس رعایت نشده و حالا بازیکنانی مثل بهاروند و خراسانی به راحتی ساز جدایی کوک کرده‌اند.
با این حال کادر فنی جدید تیم امید پرسپولیس قصد دارد در این فصل با تعامل بیشتر با برانکو بازی‌های دوستانه زیادی با تیم اصلی برگزار کند و شرایطی به وجود بیاورد که از این تیم بازیکنانی به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند و البته به میدان بروند.
همچنین معضل دیگری که امسال باید در تیم امید پرسپولیس حل شود استفاده از بازیکنانی است که با تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند اما برای تیم‌های امید و جوانان به میدان می‌روند. فصل قبل نفراتی مثل کرملاچعب، آقایی، درویش‌وند و طاهرخانی برای تیم‌های جوانان و امید کارآیی لازم را نداشتند اما اگر قرار باشد امسال به درد تیم امید بخورند باید کارآیی بالاتری از خود نشان دهند.
البته با تمام این تغییرات و برنامه‌هایی که کادر فنی تیم امید برای فصل پیش رو دارد و البته در نظر گرفتن اینکه تیم امید امسال یک ماه و نیم زودتر از سال قبل کار را شروع کرده نمی‌توان انتظار داشت این تیم به همان رتبه چهارم یا رتبه‌ای بهتر از آن دست پیدا کند اما باید دید کیفیت تیم امید سرخ‌ها بالاتر می‌رود تا برانکو را مجبور به استفاده از بازیکنان این رده سنی در ترکیب تیم خودش کند یا خیر.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1099
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948484
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي