20:59:29 - سه‌شنبه 17 اکتبر 2017
نخستین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در پارس آباد افتتاح شد + عکس
اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در پارس آباد مغان با هدف رونق‌بخشی به صنعت گردشگری در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، نخستین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان پارس آباد با حضور بخشدار مرکزی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و جمعی از  مسوولان محلی پارس آباد افتتاح شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد در آیین افتتاح این دفتر خدماتی گفت: راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در پارس آباد مغان برای اولین بار است که در این شهرستان صورت می گیرد.

صیاد اسماعیلی با بیان اینکه مجوز فعالیت این دفتر خدماتی از سوی میراث فرهنگی و گردشگری صادر شده است، افزود: از این پس صدور روادید، اعم از ویزا، رزرو هتل، برگزاری تورهای داخلی و خارجی در شهرستان پارس آباد از طریق این دفتر انجام می گیرد.

وی با اعلام اینکه با افتتاح اولین دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای دو هفت نفر شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: طرح ها و برنامه هائی که از جانب میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه صنعت گردشگری اجرا می شود، قطعا به رونق اقتصادی و ایجاد درآمد برای جوانان علی الخصوص در این شهرستان، کمک خواهد کرد.

اسماعیلی افزود: اولویت اول ما از راه اندازی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در این شهرستان، اجرای تورهای آشناسازی با جاذبه های گردشگری و جلوگیری از سودجویانی است که بصورت غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به برگزاری تور گردشگری می کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد همچنین از راه اندازی دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر در شهرستان پارس آباد طی هفته های آتی خبر داد.

وی تاکید کرد: امیدواریم شهروندان عزیز برای اجرای برنامه های سفر و گردشگری از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که دارای مجوز هستند استفاده کرده تا هم شکل قانونی گرفته و هم اینکه در صورت برخورد با مشکلی یا داشتن شکایتی از دفاتر مسافرتی بتوان پیگیر آن بود.

شهرستان پارس آباد با داشتن، قلعه باستانی اولتان، تپه نادری، دریاچه و چهل پله شهرک شهید آیت اله غفاری، سد میل مغان، تفرجگاه ساحلی ارس و مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، ظرفیت بالائی در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد و راه اندازی دفاتر خدمات مسافرتی می تواند کمک شایان توجهی به توسعه صنعت گردشگری آن نماید.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5007
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804622
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي