16:40:42 - یکشنبه 17 فوریه 2019
نشست فرماندار شهرستان پارس آباد با پرسنل فرمانداری
ظهر امروز یکشنبه فرماندار شهرستان پارس آباد با پرسنل این فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ علایی در دیدار با پرسنل فرمانداری شهرستان پارس آباد از زحمات و تلاش های آنان در طول ایام دهه فجر و تکریم ارباب رجوع در روزهای ملاقات تقدیر و تشکر کرد.

 

علایی شهرستان  پارس آباد را دومین شهرستان  بزرگ استان از نظر جمعیتی دانست و تصریح کرد: حجم مراجعات پرسنل فرمانداری پارس آباد  در مقایسه با دیگر شهرستانها بسیار زیاد است و تلاش مضاعفی را می طلبد.

 

وی افزود: مناسبات  رفتاری کارکنان فرمانداری باید الگوی دیگر کارکنان و مدیران دستگاههای شهرستان باشد.

 

علایی خاطرنشان کرد: محیط فرمانداری خانه شیشه ای است و زیر ذره بین  شهروندان و مراجعه کنندگان قرار دارد.

 

او با اذعان بر اینکه بر میزان کنش های کارکنان فرمانداری اشرافیت دارد، اظهار داشت : فرماندار قدردان پرسنل قدرشناس و زحمتکش فرمانداری است.

 

فرماندار از برگزاری آیینی بمناسبت روز زن خبر داد و گفت:این جشن با محوریت پرسنل بانوان فرمانداری پارس آباد برگزار می شود.

 

علایی گفت: رویکرد ما خدمت به مردم منطقه بعنوان ولی نعمتان مسئولان نظام است،از این رو باید بدون دخیل کردن گرایشات سیاسی و اجتماعی و اعتقادی مردم باید به آنان خدمت کرد.

 

رئیس دستگاه اجرایی شهرستان پارس آباد در پایان افزود: با توجه به رویدادها و وقایع حادث شده در سالجاری،پرسنل فرمانداری پربارترین و پرزحمت ترین سال را پشت سر گذاشته و  زحمات زیادی را متقبل شده اند که به جهت این تلاش‌ها باید از آنان قدردانی کرد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1127
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4948512
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي