19:51:03 - دوشنبه 5 ژوئن 2017
در ورامین عنوان شد؛
نظر خاتمی در مورد رفع حصر
آیت الله خاتمی در مراشم ۱۵ خرداد در ورامین گفت: موضوع حصر امر نظام است و کسانی که اصرار دارند رفع حصر بشود باید به حصر نشینان فشار بیاورند که توبه کنند نه به دنبال رفع حصر بدون توبه باشد

به گزارش ارس رسا به نقل از برنا ،ایت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان مهمان ویژه راهپیمایی ۱۵ خرداد مردم ورامین در مسجد صاحب زمان سخنرانی کرد.

آیت الله خاتمی در این مراسم  گفت:کشور به ورامین افتخار می کند چون ورامین پیشگام در شهادت و ایثار است و در مواقع حساس راه خود را به درستی پیدا کرده است و در طول تاریخ هم مردم ورامین از انقلاب دفاع کردند.

وی  با تجلیل از کفن پوشان حاضر در مراسم راهپیمایی امروز ورامین گفت: ورامین در راهپیمایی ۱۵ خرداد پیشگام بود و در برخی شهرهای دیگر هم شکل گرفت و امیدواریم فراگیر شود.

خاتمی تاکید کرد:انقلاب اسلامی ۲ خاستگاه داشته؛ اول ۱۵ خرداد ۴۲ مردم ورامین و دوم ۱۹ دی ۵۶ قم ،این دو خاستگاه به دفاع از ولایت شکل گرفته است و پیشگام در دفاع از ولایت بودند.

امام جمعه موقت تهران افزود:مردم مسلمان ایران اسلامی و به ویژه مردم قهرمان ورامین قبل از اینکه انقلاب شود و قانون اساسی وجود داشته باشد ،مردم شعار ولایتمداری دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:این یعنی ولایتمداری که در طول تاریخ انقلاب همیشه جاری بوده است، پس موضوع ولایت پذیری مردم ایران جدید نیست.

وی افزود:امروز ولایت فقیه در کشور  فقط  تئوری و نظریه نیست یک اصل قانونی است و مانند ۴ اصل دیگر قانون اساسی نمی توان به ان خدشه وارد کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت:برخی ها خواب ها و برنانه ریزی های در جلسات مخفیانه  دیدیند که برای نابودی اصل ولایت فقیه رو زیر سوال ببرند.

وی در باب وحدت  اشاره کرد: موضوع حصر امر نظام است و کسانی که اصرار دارند رفع حصر بشود باید به فتنه گران فشار بیاورند که توبه کنند نه به دنبال رفع حصر بدون توبه باشد.

خاتمی گفت :هرکس که دم از ولایت وآرمان های ولایت می زنند  به دنبال وحدت هستند و هرکس که ضد ولایت عمل می کند انها به دنبال تفرقه در جامعه هستند.

قابل ذکر است ،مردم مومن و ولایتمدار ورامین امروز همزمان با سالگرد قیام ۱۵ خرداد از میدان راه اهن تا مسجد صاحب الزمان (عج)ورامین راهپیمایی و یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد۴۲ را گرامی داشتند.

بر چسب ها: , ,
تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4530
  • بازدید دیروز: 2256
  • کل بازدیدها: 4982666
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي