8:02:17 - سه‌شنبه 8 مه 2018
نوبت‌دهی در درمانگاههای بیمارستان امام (ره) پارس آباد اینترنتی شد
برای اولین بار در پارس آباد، نوبت‌دهی درمانگاههای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان از اول دی اینترنتی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جواد سربازاده، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد امروز با اعلام این مطلب اظهار داشت: در جهت رفاه حال مراجعین درمانگاه های تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد، از اول دی ماه نوبت دهی پزشکان متخصص درمانگاه بصورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه به پذیرش درمانگاه خواهد بود.

وی افزود: شهروندان عزیز می توانند برای گرفتن نوبت ویزیت، یک روز قبل از مراجعه به پزشک با مراجعه به سایت اینترنتی بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد به آدرس
http://78.38.31.40 نسبت به اخذ پذیرش اقدام کرده و نیم ساعت قبل از ساعت انتخابی در محل درمانگاه مورد نیاز حضور پیدا کنند.

سربازاده گفت: این اقدام در راستای افزایش میزان رضایتمندی مردم شریف شهرستان پارس آباد مغان و مناطق تابعه انجام شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد خاطرنشان کرد: شهروندانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، پذیرش این دسته افراد در درمانگاهها همچنان بصورت حضوری خواهد بود.

لازم به توضیح است که این سیستم در راستای آسایش و راحتی و دسترسی آسان به ویزیت درمانگاه از اوایل دیماه سال گذشته راه اندازی و وارد شبکه درمانی پارس آباد شده است و صرفا به جهت اهمیت و درخواست شهروندان مجددا اطلاع رسانی میشود تا خبر در مقیاس وسیعتری منتشر شده و شهروندان از تسهیل ویزیت درمانی آگاه و مطلع شوند.

 

منبع: آران مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3878
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803493
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي