19:15:12 - دوشنبه 1 مه 2017
هشدار صریح «حشد شعبی» به آمریکا
نیروهای مردمی عراق(حشد شعبی) با هشدار به آمریکا درباره پیامدهای هرگونه ماجراجویی جدید علیه ملت عراق تاکید می‌کنند :داعش یک سازمان تروریستی وابسته به آمریکاست.

به گزارش ارس رسا به نقل از مشرق، منطقه عملیاتی «تلعفر» : رزمندگان شعبی با شعار لبیک یا حسین(ع) در منطقه عملیاتی تلعفر تاکید می‌کنند : اگر بخواهند وارد جنگ با آمریکا و اسرائیل بشوند، آماده هستند و هیچ ترسی به دل راه نمی‌دهند.

خبرنگار در این منطقه عملیاتی نظر شماری از رزمندگان حشد شعبی را درباره تحرکات جنگ‌طلبانه آمریکا در منطقه به ویژه حمله موشکی اخیر این کشور به خاک سوریه جویا شده است که از نظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.

اولین رزمنده حشد شعبی که در این مصاحبه شرکت کرده است، می‌گوید : ما آماده جنگ با آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هستیم، ما رزمنده و مبارز در عراق، موصل هستیم و در حال حاضر در تلعفر هستیم.

رزمنده دیگری هم می‌گوید : ما در حال حاضر در منطقه عملیاتی «تلعفر» هستیم، برای جنگ با داعشی‌ها و آمریکایی‌ها آمادگی داریم ان شاء‌الله.

وی افزود : بر چه اساسی آمریکا ادعا می‌کند که ما به سوری‌ها کمک می‌کنیم، اگر آنها به سوری‌ها کمک می‌کنند، ‌ چرا داعشی‌ها را به وجود آوردند و به داعشی‌ها کمک می‌کنند، ما می‌دانیم که آمریکایی‌ها به داعشی‌ها کمک می‌کنند.

رزمنده حشد شعبی خاطر نشان کرد : مردم سوریه خودشان شایسته هستند که برای خود تصمیم بگیرند که با بشار باشند یا با غیر بشار، مردم سوریه، مردم آزاده‌ای هستند، همچنین مردم عراق هم آزاده هستند هر کسی را که بخواهند انتخاب کنند نه آمریکایی‌ها.

وی افزود : ما می‌خواهیم تکلیفمان را بدانیم، آیا حالا آمریکایی‌ها آمده‌اند به ما کمک کنند؟  ما می‌دانیم که از محالات است که آمریکا به ملت عراق یا ملت سوریه کمک کند، آمریکا فقط در راستای منافع خود عمل می‌کند و اعتنایی به ملت‌ها ندارد، برای آمریکا مسئله‌ عادی است که ملت‌ها و زیرساخت‌های کشورشان از بین برود، آنها فقط به فکر منافع خود هستند، ملت‌ها بهتر مصلحت و منفعت خود را می‌دانند و آزاد هستند، ملت عراق آزاده هستند، ما خودمان باید تصمیم بگیریم که چه می‌خواهیم. نه آنکه آمریکا آن کسی را که خود می‌خواهد بر ما تحمیل کند.

رزمنده حشد شعبی تصریح کرد : ما تکلیفمان را می‌‌دانیم، اگر آمریکا بخواهد جنگ کند ما آماده هستیم، ما باید بدانیم که جنگ ما با کیست با آمریکایی‌ها یا با داعش، اگر با آمریکایی‌ها باشد ما منتظر فتوای مرجعیت هستیم، ملت عراق هرگز نمی‌ترسد، خدا را شکر، ما آماده‌ایم و منتظر فتوای مراجع و ساعت صفر هستیم، اگر موصل را آزاد کنیم ان شاء‌الله منتظر فتواییم تا حتی فلسطین را هم آزاد کنیم.

رزمنده دیگری هم می‌گوید : ما نیروهای حشد شعبی اینجا در فرودگاه نظامی تلعفر هستیم، ان شاء‌الله ما منتظر ساعت صفر و اشاره مرجعیت عالی هستیم تا به مرکز شهر حمله کنیم، همانطور که می‌بینید در مقابل ما خط مقدم است، دشمن در ۵۵۰ متری ما قرار دارد، می‌توانید از اینجا فیلم بگیرید، داعش یک سازمان تروریستی وابسته به آمریکاست. اخیرا آمریکا به کشور سوریه حمله کرد تا پایگاه‌های خود را حفظ کند پیشتر نیز به عراق حمله کرد تا برای خود پایگاه ایجاد کند، الان هم نقشه می‌کشد که چگونه در مقابل ایران پایگاه ایجاد کند، که نمی‌تواند، ما و ایران را روح واحد به هم پیوند زده است، ما شیعه و مسلمان و متحد هستیم، مایلم بگویم که نه آمریکا و نه اسرائیل قادر نیستند کاری در مقابل حشد شعبی انجام دهند.

وی افزود : پیش از این آمریکا به عراق حمله کرد و ما آن را بیرون کردیم، به خاطر همین، این گروه ناپاک داعش را به عراق آورده است، خدا را شکر، ما داعشی‌ها از بغداد تا آخرین نقطه موصل در فرودگاه تلعفر هستیم، بیرون رانده‌ایم، به آنها می‌گوییم که قادر نیستید که نه به عراق و نه به سوریه وارد شوید و نه به ایران خدشه‌ای وارد کنید، ما همچون یک کشور واحد هستیم، حلقه ربط و وصل ما، ‌اهل بیت(ع) هستند، ما مسلمان هستیم، این مجاهدان برای دفاع از مقدسات اینجا هستند.

رزمنده دیگری هم می‌گوید : خدمت شما خیر مقدم عرض می‌کنم، خبرگزاری شجاع شما، ما را تا این مناطق همراهی کرده است، ما به برادران شجاع ایرانی خود افتخار می‌کنیم، که در کنار ما در این خاکریزها جنگیده‌اند و به اینجا آمدند و در کنار ما دفاع کردند و اکنون با دوربین خود به اینجا رسیده‌اید، همانطور که مشاهده می‌کنید، دشمن تنها سیصد متر با ما فاصله دارد.

وی افزود : همانطور که مشاهده می‌کنید، در آن تپه شمار زیادی از داعشی‌ها حضور دارند، آن تپه را ببینید، ‌ داعشی‌ها هستند، شهر را مشاهده می‌کنید، سمت چپ، می‌توانید پرچم ‌های داعش را ببینید، آنجا شهر تلعفر است، در کنار کوه قرار گرفته است و آنها در نقطه بالاتری از ما قرار گرفته‌اند و ما در نقطه پایین‌تری قرار داریم، با وجودی که این مناطق تحت اشغال آنهاست، ما اوضاع را تحت کنترل داریم، خدا را شکر می‌کنیم، ان شاء‌الله به یاری خداوند و عنایت امام علی(ع) و کمک برادران ایرانی‌مان پیروز می‌شویم، برادران ایرانی اکنون در میادین نبرد در کنار ما هستند. ان شاء‌الله شیعیان علی بر موش‌های داعشی و آل سعود پیروز می‌شوند.

منبع: تسنیم

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 715
  • بازدید دیروز: 1792
  • کل بازدیدها: 4963070
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي