20:09:34 - دوشنبه 1 مه 2017
هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای بصیرت افزایی جامعه است/ تبیین اندیشه‎های شهید مطهری از برنامه‎های اولویت‎دار سپاه
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای بصیرت افزایی جامعه است.

ارس رسا – حجت الاسلام صالح اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد در گفتگو با خبرنگار آران مغان اظهار داشت: امسال هفته عقیدتی سیاسی مصادف با سالروز ولادت ائمه اطهار امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) است و این هفته بهترین فرصت برای بصیرت افزایی آحاد جامعه و احیای اندیشه ناب اسلامی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سی‌و هشتمین سالگرد شهادت علامه فیلسوف شهید مطهری افزود: تبیین اندیشه‎های والای شهید مطهری یکی از برنامه‎های اولویت‎دار سپاه ناحیه پارس آباد در هفته عقیدتی- سیاسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در خصوص فضائل شهید مطهری گفت: آن شهید والا مقام با نثار خون خود مجاهدت علمی را به اثبات رساند، بنابراین هفته عقیدتی- سیاسی بستری برای توجه به فعالیت‎های اعتقادی، دینی و سیاسی و تجلیل از افرادی است که در این عرصه مجاهدانه تلاش می‎کنند، تا با اصلاح افکار عمومی در جهت بسط و گسترش اندیشه اسلامی گام بردارند.

اسدی، شناخت شهید مطهری و افکار و اندیشه های او، ایجاد تعمیق معنویت و بصیرت افزایی، ترویج اندیشه اسلامی، تبیین فرایند انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای علمی، اعتقادی انقلاب اسلامی و معرفی بزرگان علم و اندیشه در راستای فرمایشات امام و رهبری را از اهم رئوس و محور برنامه های سپاه ناحیه پارس آباد عنوان کرد.

وی افزود: شهید مطهری الگوی همه در بیان حقایق است چرا که وی در اوج خفقان رژیم پهلوی با شجاعت و بصیرت تمام مردم را به روشنگری فرا می خواند و رفتار و حرکت رژیم طاغوت را مورد انتقاد قرار می دهد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد تصریح کرد: وظیفه‌ مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در تربیت جوانانی متعهد و انقلابی بسیار سنگین است و این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد مطهری این مجاهد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه وی در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

 

اسدی در ادامه به برنامه‎های سپاه این شهرستان در هفته عقیدتی- سیاسی اشاره و گفت: برگزاری دوره های تربیت و تعالی برای پاسداران و خانواده های آنها، برگزاری کلاسهای تفسیر و درک مفاهیم قرآن، اخلاق و سیاسی، برگزاری دوره های توانمندسازی برای مربیان و اساتید بسیج، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری از آن جمله است.

وی در ادامه به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در آینده نزدیک اشاره و خاطر نشان کرد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آنچه در این عرصه مهم انتخاباتی اهمیت دارد، تلاش در جهت کسب رضایت خداوند متعال و برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1691
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949076
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي