11:27:43 - پنج‌شنبه 27 جولای 2017
فرماندار پارس‌آباد:
پرداخت هزینه خرید تضمینی گندم در استان اردبیل به ترتیب زمان برداشت است
فرماندار شهرستان پارس‌آباد اولویت پرداخت هزینه خرید تضمینی گندم در شهرستان‌های استان را به ترتیب زمان برداشت دانست.

به گزارش ارس رسا اکبر صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: خرید تضمینی گندم کشاورزان شهرستان پارس‌آباد در ۱۲ مرکز خرید تضمینی از ۲۵ خرداد شروع شده و به طور کامل این محصول از کشاورزان خریداری شد.

فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه پرداخت هزینه گندم خریداری شده به گندم‌کاران در مراکز استان اردبیل بر اساس زمان برداشت این محصول است، افزود: با توجه به اینکه در شهرستان بیله‌سوار برداشت این محصول، ۱۰ روز زودتر از شهرستان پارس‌آباد شروع شده بنابراین بعد از پرداخت کامل مطالبات گندمکاران بیله‌سواری در هفته بعد شاهد پرداخت این مطالبات در پارس‌آباد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به جد پیگیر پرداخت مطالبات کشاورزان پارس‌آبادی هستیم، تصریح کرد: نصف مطالبات کشاورزان بیله‌سوار پرداخت شده و نصف دیگر هم در هفته بعد پرداخت شده و در هفته‌های آتی نیز شاهد پرداخت مطالبات کشاورزان پارس‌آبادی خواهیم بود.

صمدی با تکذیب مدت ۲ و۳ ماهه خرید تضمینی گندم در پارس‌آباد افزود: خرید این محصول در طی ۴۰ روز گذشته انجام گرفته و در این رابطه هیچ مشکلی در مراکز خرید وجود نداشته است.

فرماندار پارس‌آباد از پرداخت ۷ میلیارد تومان از هزینه خرید تضمینی کلزا در این شهرستان خبر داد و گفت: این مبالغ به طور کامل بر حساب کلزاکاران پارس‌آبادی پرداخت شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1199
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950986
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي