14:01:20 - یکشنبه 5 مارس 2017
پروانه انتشار پایگاه خبری تحلیلی “ارس رسا” صادر شد
پروانه ی رسمی انتشار پایگاه خبری ارس رسا از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در زمینه اجتماعی سیاسی به تاریخ چهارم بهمن ماه ۹۵ رسما دریافت شد.

به گزارش ارس رسا، پروانه ی رسمی انتشار پایگاه خبری ارس رسا از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت شد. این مجوز رسمی که در زمینه ی اجتماعی و سیاسیو با تصویب در جلسه ی هیأت نظارت بر مطبوعات در تاریخ چهارم بهمن ماه ۹۵ صادر شده، به امضای حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا با نگاهی نقادانه و تحلیلی وقایع مختلف را بررسی می کند. ارتباط مستمر با مسئولان به منظور پوشش خبرها و مطالبه گری از آنان، از جمله راهبردهای این پایگاه برای پوشش هر چه بهتر اخبار شهرستان است. هم چنین متناسب با رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور، تحلیل هایی از سوی کارشناسان مربوط ارائه می شود. معرفی فرهیختگان و نخبگان شهرستان نیز یکی از بخش های مهم سایت را تشکیل می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به آدرس الکترونیکی www.arasrasa.ir و به شماره ثبت ۷۸۹۸۲ صادر شده که با رعایت قانون مطبوعات در تحقق رسالت فرهنگی و مطبوعاتی خویش بیش از پیش تلاش خواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا در زمینه فعالیت خود علاوه بر تولید و انعکاس رویدادها به نشر اخبار که از طریق آدرس الکترونیک به نشانی ۱۰۹۸reza@gmail.com ارسال گردد مبادرت خواهد ورزید .

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 38
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4949825
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي