19:15:37 - دوشنبه 21 ژانویه 2019
در نشست هماهنگی نمایشگاه یاس کبود مطرح شد؛
شهرستان پارس آباد میزبان بیش از سی هزار نفر در نمایشگاه یاس کبود / گشایش مراسم افتتاحیه با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل
به گفته محمدزاده؛ این نمایشگاه بعنوان یکی از ارزشمندترین و باشکوهترین مراسمات فرهنگی مذهبی است و به جهت اهمیت و جایگاه منحصر به فرد آن،مراسم افتتاحیه با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل گشایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ نشست هماهنگی و همفگری در راستای برپایی هر چه باشکوهتر نمایشگاه فرهنگی مذهبی یاس کبود با حضور معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد ظهر امروز یکشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

اروجعلی محمدزاده معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد در این نشست با بیان اینکه سالانه بیش از ۳۰ هزار نفر از این نماشگاه بازدید مینمایند از این اقدام فرهنگی بعنوان شناسنامه شهرستان پارس آباد یاد کرد و افزود: برای نهمین سال پیاپی نمایشگاه یاس کبود از نهم الی بیستم بهمن ماه سال جاری و همزمان با آغاز ایام فاطمیه در محل کانون آیت اله طباطبایی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پارس آباد با قدردانی از حرکت ارزشمند جوانان  متدین  شهرستان گفت: فرهنگ و سیره زندگی فاصله زهرا (س) الگویی است ناب برای خانواده های امروزی و نشر این فرهنگ پاداش اخروی و برکات اثر بخشی در جامعه خواهد داشت.

محمدزاده خاطر نشان کرد: این نمایشگاه بعنوان یکی از ارزشمندترین و باشکوهترین مراسمات فرهنگی مذهبی است و به جهت اهمیت و جایگاه منحصر به فرد آن،مراسم افتتاحیه با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل گشایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1339
  • بازدید دیروز: 2356
  • کل بازدیدها: 4974397
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي