18:17:51 - جمعه 17 نوامبر 2017
معاون فرماندار پارس‌آباد مطرح کرد
کارآفرینی قابل توجه در پارس‌آباد با شکل گیری شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران
معاون فرماندار پارس‌آباد گفت: با شکل گیری شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران و اجرای شبکه پایاب سد خداآفرین در اشتغال جوانان جویای کار گام مهمی برداشته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ،عدالت حاجی پور، امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اجرای شبکه پایاب سدخداافرین در منطقه، شکل گیری شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی نیز می تواند در رفع بیکاری و اشتغال جوانان جویای کار در بخش‌های کشاورزی و دامداری مثمر ثمر باشد.

وی به اهداف شکل گیری شرکت تعاونی توسعه و عمرانی شهرستانی اشاره کرد و افزود: به منظور رشد و توسعه شهرستان و هدایت  مردمی به بخش تولید بسترسازی برای ورود بخش‌های تعاونی و خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی و انجام طرح‌هایی که به دلیل افزونه دار بودن آنان به بخش خصوصی وجود ندارد لازم است شرکت‌هایی با عنوان شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شکل گیرد که تابع قانون بخش تعاونی اقتصادی و جمهوری اسلامی باشند.

معاون فرماندار پارس اباد گفت: در اجرای اصل ۴۴ دولت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند فعالیت و طرح‌های خود در بخش‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی را در مواردی که مزایده به صرفه و صلاح نباشد با تایید یکی از کمسیون‌های دولت از طریق ترک تشریفات در اختیار این شرکت‌های تعاونی قرار دهند.

حاجی پور در ادامه افزود: طبق قانون  تاسیس اعضای این تعاونی، کلیه افراد حقیقی می‌توانند متولد، ساکن یا شاغل در شهرستان باشند و نیز برای تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان حداقل باید نیم درصد جمعیت شهرستان برای اخرین  سرشماری شرکت داشته باشند.

معاون فرماندار پارس‌آباد با اشاره انتخاب ۲۹ نفر در شهرستان پارس اباد به عنوان اعضای هیأت موسس این تعاونی، تصریح کرد:  وظیفه هیأت موسس اطلاع رسانی به تمام مردم شهرستان و تشکیل اولین مجمع شرکت مذکور برای انتخاب اعضای هیأت مدیره است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4619
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804234
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي