15:54:53 - دوشنبه 8 مه 2017
گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در پارساباد برگزار شد/تصاویر
امروز دوشنبه طی مراسمی،آیین تجلیل از جوانان برتر شهرستان پارساباد با حضور جمعی از جوانان برتر و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی شهرستان،نماینده محترم ولی فقیه،فرماندار و دیگر مسئولان و مدیران در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش ارس رسا ؛ گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر ع مقارن با مراسم روز جوان در پارساباد برگزار شد.

بر این اساس امروز دوشنبه طی مراسمی،آیین تجلیل از جوانان برتر شهرستان پارساباد با حضور جمعی از جوانان برتر  و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی شهرستان،نماینده محترم ولی فقیه،فرماندار و دیگر مسئولان و مدیران در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

مرتضی سید کلان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارساباد در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضور جوانان و مشارکت آنان در رشته های مختلف ورزشی و کسب افتخار آفرینی های گوناگون در میادین مختلف در سطوح ملی و بین المللی گفت:استعدادهای بالای جوانان شهرستان پارساباد در رشته های مختلف ورزشی غیر قابل انکار است و با توجه به کسب افتخارات و مدالهای رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی،این شهرستان نیازمند توجه و نگاه ویژه است.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارساباد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از جوانان غیور و مستعد این شهرستان و حضور آنان در میادین مختلف ورزشی ، علمی و پژوهشی،آنان را جزو سرمایه های ارزشمند انسانی دانست و تجلیل از آنان را یک وظیفه حرفه ای و اخلاقی عنوان کرد.

فرماندار پارساباد همچنین در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات و تجربه یک رویداد بزرگ دیگر از تمامی مردم و دست اندرکاران انتخابات خواست تا جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری احساس مسئولیت،مساعدت و همیاری نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمامی جریان ها و احزاب و جناح ها باید از ایجاد تنش و هرگونه تشویش و تفرقه در روند برگزاری انتخابات و زیر سوال رفتن اقتدار نظام جمهوری اسلامی خودداری نمایند،گفت:بنده به نوبه خود تنها به دلیل اینکه در این شهرستان نماینده دولت هستم و شائبه طرفداری از دولت در مردم و برخی جریان ها ایجاد نشود تا آنجا که توانسته ام در این ایام از هرگونه سخنرانی و اقدامات شائبه انگیز خودداری نموده ام تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بی عیب و نقص در منطقه و شهرستان باشیم.

صمدی تصریح کرد:انصافا دولت در این چهار سال کارهای بزرگ و ارزشمندی نظیر اجرای سدپایاب خدافرین ، تصویب مجدد گمرک اصلاندوز در هیئت دولت و مصوبه ایجاد بندر خشک در اصلاندوز ، بهره برداری مجدد از دریاچه و تفرجگاه شهرک و بازسازی ناوگان کشت و صنعت و … در مقایسه با سایر ادوار از خود به جا گذاشته است و بهره برداری از بسیاری از پروژه ها هم نظیر فرودگاه پارساباد و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آماده است اما بهره برداری از آنها را به بعد از انتخابات موکول کردیم تا از هرگونه شائبه مانور تبلیغاتی و سیاسی جلوگیری نماییم و انتخاباتی سالم و بی عیب و نقص را پشت سر گذاریم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه پارساباد نیز در این دیدار با تجلیل از جوانان برومند و انقلابی شهرستان پارساباد آنها را سرمایه ها و ذخایر انقلاب خواند و گفت:همین جوانان هستند که آینده کشور را به دست گرفته و سرنوشت آن را تعیین خواهند کرد.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به اینکه سرمایه های انسانی هر کشوری قشر جوان آن کشور است،موفقیت ها و افتخار آفرینی های جمهوری اسلامی و ارتقا رتبه ایران در زمینه های علمی و پژوهشی را مرهون جوانان اندیشمند و غیور کشور دانست و گفت:همین دانشمندانی که ایران را به قله های افتخار و موفقیت سوق داده و در زمینه های هسته ای و نانو تکنولوزی و فناوری های فضایی نام ایران را سرافراز کرده اند،از قشر جوان و نخبه این کشور هستند.

در ابتدای این مراسم گروه مولود خوانی هیئت ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای شهرستان پارساباد با اجرای برنامه مولودی خوانی حس و حال خاصی به این مراسم معنوی داد.

همچنین در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی از طرف ادارات و نهادهای مختلف شهرستان پارساباد به قهرمانان ورزشی و جوانان برتر این شهرستان اعطا و از زخمات و تلاشهای آنان تجلیل به عمل آمد.

 

 

گزارش از : رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 692
  • بازدید دیروز: 2402
  • کل بازدیدها: 4950479
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي