19:24:27 - جمعه 4 آگوست 2017
گلایه امام جمعه اردبیل از انتصاب مدیران بی تجربه
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نصب افرادی بر مدیریت‌های حساس که حتی یک روز نه در آن مدیریت و نه در معاونت آن سابقه ندارند و دوپینگی بالا آمده و فقط به صرف اینکه در انتخابات اثرگذار بوده‌اند، فاجعه است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای اردبیل اظهار کرد: لابی‌گری، سفارشی و جناحی عمل کردن، جناح‌های سیاسی دین خود را از جیب ملت پرداخت کردن و به فکر انتخابات آینده بودن، هم چاپلوسی دورویی و نفاق را پرورش می‌دهد و هم کشور را فلج می‌کند.

وی گفت: متاسفانه با بحران مدیریت منابع انسانی در کشور روبه‌رو هستیم و در این زمینه سیستم انتخاب مدیران در دولت باید عوض شود و لازم است از تجربیات مهم دنیا در این خصوص استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: نصب افرادی بر مدیریت‌های حساس که حتی یک روز نه در آن مدیریت و نه در معاونت آن سابقه ندارند و دوپینگی بالا آمده و به صرف اینکه در انتخابات اثرگذار بوده‌اند و یا اگر قهر کنند بر انتخابات آینده و بر جایگاه حزب صدمه می‌زنند همه فاجعه است و مسیر آرمانی برای کشورداری نیست.

عاملی ادامه داد: در این خصوص رهبر معظم انقلاب با قرائت آیه ” ان الله یامرکم ان تردوا الامانات الی اهلها ” در مجلس تنفیذ حجت را تمام کردند و به نظر می‌رسد عمل به این آیه جز با واگذار کردن انتخاب مدیر به آراء کارکنان و پرسنل و متخصصین آن مدیریت محقق نخواهد شد.

منبع: ساوالان خبر

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1634
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4949019
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي