13:13:31 - پنج‌شنبه 22 فوریه 2018
گلزار شهدای گمنام میزبان خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد
غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام از سوی خانواده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ گلزار شهدای گمنام پارس آباد دیروز ظهر میزبان معاون هنری اداره کل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و جمع کثیری از خانواده فرهنگ و ارشاد شهرستان پارس آباد بود جمعی که با حضور یکدست ضمن نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به ارواح مطهر شهدای گمنام، بار دیگر به مقام شامخ شهیدان والامقام، ادای احترام کنند.

در این مراسم همچنین جمعی از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس ، خانواده های شهدا و هنرمندان و دست اندرکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند حاضرین در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به قبور شهدای گمنام ، با آرمان های والای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پارس آباد در این مراسم به خبرنگار ما گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم وظیفه همه اقشار جامعه است و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید در این کار پیش‌قدم باشند.

وی بیان کرد: مردم ولایت‌مدار دیار عشایر غیور به‌ ویژه شهرستان پارس آباد همیشه و در همه حال پشتیبان ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب و دفاع از مرزهای کشور بودند و در این راه شهدای زیادی تقدیم سرزمین خود و انقلاب اسلامی کردند.

هاتف گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری و شناساندن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و شناخت ارزش های انقلاب و دوران دفاع مقدس از مهمترین اولویت های ما برای ترویج این فرهنگ ناب اسلامی ایرانی است و یکی از وظایف اصلی فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تبیین این ارزشهاست.

«تکریم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا» و گام برداشتن در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان مهمترین وظیفه برای ادامه دادن راه شهدا است.

 

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5442
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4805057
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي