12:39:43 - جمعه 22 ژانویه 2021
طراحی و ساخت دستگاه خوراک دهی(هاپر)ده تنی در شرکت ملی پارس
 برای اولین بار دستگاه خوراک دهی (هاپر) با ظرفیت ۱۰ تن، در واحد دامپروری شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس طراحی و ساخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ اکبر محمدزاده مدیر عامل شرکت ملی پارس گفت: دستگاه هاپر با ظرفیت ۱۰ تن، جهت تنظیم خوراک دام واحد دامپروری شرکت ملی پارس،طراحی و ساخته شد.

محمدزاده خاطر نشان کرد: این دستگاه که برای اولین بار تولید و آزمایش شده است ؛ به دست نیروهای توانمند واحد دامپروری شرکت ملی پارس طراحی و ساخته شد.

وی تصریح کرد: دستگاه هاپر از یک یا چند مخزن ذخیره مواد خوراکی که معمولا بشکل قیف ساخته میشود ،مواد خوراکی مورد نیاز در بخش دام را در خود مخلوط و ذخیره کرده و پس از این که مواد خوراکی آماده استفاده شد، آن را برای مصرف دام انتقال می دهد.

او با بیان اینکه روحیه کاری پرسنل شرکت ملی پارس فوق العاده بالا و مثبت است،ابراز داشت: در حال حاضر تمامی پرسنل شرکت پارس به این نتیجه رسیده اند که توسعه شرکت ملی پارس، توسعه و سربلندی کشور بوده و عزم جدی در بالا بردن سطح کمی و کیفی کار در این هلدینگ اقتصادی دارند.

مدیر عامل موفق شرکت ملی پارس همچنین اظهار داشت: این شرکت در حال حاضر به یکی از شرکت های مدعی و موفق در تولید محصولات زراعی و باغی از جمله تولید بذور مختلف مخصوصا بذر ذرت تبدیل شده است و قدمهای مهمی را نیز در این زمینه برداشته است.

محمدزاده افزود: رمز موفقیت شرکت ملی پارس در طول سالهای اخیر توجه و اهمیت به شان و منزلت پرسنل و همدلی و همکاری و داشتن روحیه مضاعف در توسعه شرکت در این مجموعه بوده است.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4252
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803867
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي